Toimitusehdot

Tervetuloa ostoksille Metsolan verkkokauppaan ūü§ć

Täältä löydät hyödyllistä tietoa mm. tilauksesta, toimituksesta ja palautuksista. Voit halutessasi rekisteröityä verkkokauppaamme, tilauksia voi tehdä myös ilman rekisteröitymistä.

  • Mik√§li haluat tehd√§ muutoksia tilaukseesi, onnistuu se tekem√§ll√§ uuden tilauksen.
  • Emme yhdist√§ eri aikoina vastaanotettuja tilauksia.
  • Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Vaihto-oikeutta tuotteilla ei ole.
  • Huom! Lis√§√§mme kaikkiin palautuksiin k√§sittelykulun 3,90‚ā¨.
  • Pid√§t√§mme oikeuden toimitustapojen muutoksiin kampanjoiden aikana.
  • Jos jokin tuote on loppunut varastostamme, ilmoitamme siit√§ mahdollisimman pian.

MAKSUTAVAT

1. Klarna Checkout -maksujärjestelmä
Voit valita maksutavoiksi laskun sekä erä-, kortti- ja suoramaksun. Klarna Checout tekee tunnistamisen ja näyttää automaattisesti sinulle tietyt tiedot, samoin kuin sinulle tarjolla olevat maksuvaihtoehdot. Ennalta valittu maksutapa on automaattisesti lasku. Asiakas voi itse valita hänelle sopivan maksutavan, kuten suoramaksun oman verkkopankin kautta tai korttimaksun. Klarna Checkout pitää huolen siitä, että voit tehdä ostoksesi turvallisesti riippumatta valitsemastasi maksutavasta.

Valitsemalla Klarna laskun sinun ei tarvitse maksaa tilaustasi ennen sen toimitusta.

Klarna Checkout sisältää kaikki Klarnan maksutavat: Maksa nyt, (korttimaksut, verkkopankkimaksu ja Klarnan suoramaksu, Maksa myöhemmin (lasku) ja Pilko maksusi. Klarnan maksujärjestelmä tekee asiakkaan tunnistamisen ja tästä johtuen paketin noutopisteen tulee olla pääsääntöisesti n. 10 km säteellä tilauksella olevasta toimitusosoitteesta.

Luottokortit (Visa, MasterCard, American Express)
Verkkopankit (Danske Bank, Nordea, Aktia, OP, Säästöpankki, S-Pankki)

2. PayPal Suomi ja ulkomaiden maksut

TOIMITUSKULUT JA -TAVAT

Tilaukseesi lisätään toimituskulut automaattisesti valitsemasi toimitustavan mukaisesti. Toimitamme kaikki tilaukset paketteina, jolloin saat siitä aina seurantakoodin.

Nouto Metsolan keskusvarastolta (3PL, Koivuhaka, arkisin 8-17) 0,00 ‚ā¨
Juurakkotie 4, 01510 Vantaa. S√§ilyt√§mme tilauksia noudettavissa¬†yhden viikon ajan. Noutamattomasta tilauksesta veloitamme 5‚ā¨:n k√§sittelykulun.

Olemme ottaneet noutotilauksiin käyttöön noutoautomaatin Koivuhaan keskusvarastollamme. Saat meiltä normaalisti toimitusvahvistuksen, kun tilauksesi on kerätty ja valmis noudettavaksi. Mikäli pakettisi löytyy noutoautomaatista, saat erillisen sähköpostiviestin osoitteesta noutopiste@sgn.fi ja viestistä löydät lokerokoodin. Jos erillistä viestiä ei tule, on tilauksesi noudettavissa varaston henkilökunnalta. Oikea lokero aukeaa automaattisesti syöttämällä koodi automaatin edessä sijaitsevalle näytölle. Jos automaatin kanssa tulee ongelmaa, kysythän apua ensisijaisesti varaston henkilökunnalta, joka auttaa sinua mielellään.

DB Schenker Noutopistepaketti¬†3,95¬†‚ā¨
‚ÄčPostin automaatti 4,95 ‚ā¨
‚ÄčMatkahuolto - L√§hell√§-paketti 5,95 ‚ā¨
Schenker kotiinkuljetus 9,95 ‚ā¨
Posti Kotipaketti, Kotiinkuljetus 11,95 ‚ā¨
Posti Postipaketti Baltia 7,95 ‚ā¨
Parcel Connect 9,95 ‚ā¨ (ulkomaat)

Pyrimme nopeaan toimitukseen. Jätämme tuotteet kuljetukseen 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Pidätämme oikeuden toimitusaikojen muutoksiin erilaisten kampanjoiden aikana (esim. ALE, Drop-päivät, Black Friday).

PALAUTUSOIKEUS

Tarkistathan tilauksesi tuotteet mahdollisimman pian, kun olet saanut tilauksesi. Sinulla on kuluttajana oikeus tutustua rauhassa tuotteeseen, tarkistaa se ja sovittaa sitä. Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain 14 vrk:n palautusoikeus lähetyksen vastaanottamisesta.

Jos ostat tuotteen my√∂hemmin k√§ytett√§v√§ksi tai lahjaksi, tuotteen tarkistaminen on ihan yht√§ t√§rke√§√§. √Ąl√§ tee k√§ytt√∂√∂nottopesua tuotteelle ennen kuin olet tehnyt ostop√§√§t√∂ksen ja todennut tuotteen sopivaksi.

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikelpoisia, niissä tulee olla alkuperäiset tuotelaput paikoillaan. Tarkistamme tuotteiden kunnon ennen palautuskäsittelyä. Pakkaathan tuotteet palautukseen siististi, jotta ne tulevat meille perille myyntikunnossa. Tuotteet voi palauttaa meille joko alkuperäispakkauksessa tai jossain muussa kestävässä pussissa / laatikossa.

Emme vastaanota palautuksia, jotka ovat tehty yli 14 vrk lähetyksen vastaanottamisesta.

Käsittelemme palautukset pääsääntöisesti 2-4 arkipäivän sisällä niiden saapumisesta, jolloin myös teemme maksunpalautuksen. Palautamme maksun palautuskäsittelyn yhteydessä käyttämällä samaa maksutapaa, jota olet käyttänyt tehdessäsi tilauksen.

Jos osa tilauksesta palautetaan ja palautuksen jälkeen tilauksen loppusumma jää alle ilmaisen toimituksen rajan, vähennämme toimituskulun palautettavasta summasta.

Tilauksen noutamatta j√§tt√§minen ei ole palautus. Veloitamme noutamattomasta l√§hetyksest√§ 10,00 ‚ā¨:n k√§sittelykulun, joka kattaa postimaksut ja l√§hetyksen k√§sittelyn. Noutamaton l√§hetys ulkomaille veloitetaan toteutuneen rahtikulun mukaan + 10,00 ‚ā¨:n palautusmaksu.

TUOTTEIDEN PALAUTUS

Tuotteen voi palauttaa meille noudattamalla seuraavia ohjeita. Pakkaathan tuotteet huolellisesti, jotta ne tulevat perille myyntikuntoisina. Tuotteet voi palauttaa joko alkuperäisessä lähetyspakkauksessa tai muussa kestävässä pussissa/laatikossa. Muista laittaa palautuslomake mukaan lähetykseen.

Muistathan säilyttää palautuskuittisi siihen saakka, kunnes palautuksesi on käsitelty. Kuitti toimii todisteena siitä, että olet jättänyt paketin palautukseen ja se on matkalla meille.

Palautettavasta summasta v√§hennet√§√§n aina palautuskulut 3,90‚ā¨. Jos palautus tehd√§√§n Suomen ulkopuolelta, palautuskulu on 7,50‚ā¨. Palautuskulu sis√§lt√§√§ palautuksen k√§sittelyn sek√§ l√§hetysmaksut. Palautuskulut koskevat kaikkia 20.4 j√§lkeen tehtyj√§ tilauksia.

POSTI, paketti tai kotipaketti
Nouda¬†Postin palautuspalvelusta¬†Helposti-koodi (‚ÄĚpalauta alkuper√§isell√§ l√§hetystunnuksella‚ÄĚ) k√§ytt√§en hyv√§ksesi alkuper√§isen toimituksen l√§hetystunnusta. Kirjoita Helposti-koodi paketin p√§√§lle ja vie paketti joko Postin toimipisteeseen tai Pakettiautomaattiin.¬†

tai

Kirjoita paketin päälle seuraavat tiedot:

Metsola Lifestyle Oy
‚ÄĚAsiakaspalautus‚ÄĚ
Sopimusnumero 615413
Pulkkisentie 23 A
90440 KEMPELE

ja palauta paketti lähimpään Postin toimipaikkaan.

Schenker, paketti tai kotitoimitus
Palauta tilauksesi Schenkerin noutopisteeseen. Ota mukaan alkuperäisessä pakkauksessa ollut kollitarra tai lähetystunnus nopeuttaaksesi palautuksen käsittelyä.

Matkahuolto
Palautustunnus 9525694

Noutotilaukset
Palauta tilauksesi Noutopisteelle aukioloaikojen puitteissa, arkisin klo 8 - 17.

 

TUOTEVIRHEILMOITUS

Täytä lomake osoitteessa: https://www.metsola.fi/page/14/tuotevirheilmoitus